OfficeControl
ditt digitale kontor

OfficeControl er en egenutviklet løsning basert på SharePoint hvor  virksomheten samler alt på én flate.  
OfficeControl vil være et nyttig verktøy for alle ledd i virksomheten – informasjonsflyt, verdiskaping, KPI’er, kvalitet og policyer, bærekraftig drift, dokumentkontroll, sikkerhet og bedriftskultur.

I tillegg til å få rask tilgang til informasjon og deres essensielle tredjepartssystemer, får dere via OfficeControl tilgang til moduler som vil ha en stor nytteverdi for dere.

Vår digitale reise gjennomføres i riktig tempo.

Moduler

Dashboard

Selve hjertet i OfficeControl. Ansatte logger inn og får informasjon, bilder/video, status på KPI’er og nyheter i et lekkert dashboard som raskt tar pulsen på hva som skjer i bedriften

Kontraktsystem

Opprett, lagre og søk opp alle kontrakter. Benytt funksjoner for signering / godkjenning og få varsler på utløpsdatoer.

Dokumentsenter

Et arkiv som raskt lar deg søke opp bedriftens dokumenter, mapper og maler. Funksjonen byr på rettighetsstyring og sikker lagring.

Personal

Modulen gir oversikt over personalinfo og fravær, lar ansatte registrere egenmeldinger, feriesøknad og permisjon. Alle funksjoner er underlagt streng tilgangsstyring og struktureres i mapper.

HMS

Her kan du jobbe strukturert med HMS prosesser og dokumenter. Foreta risikoanalyser, registrer og følg opp avvik.

GDPR

Alt om bedriftens GDPR på et sted. Lagre databehandleravtaler og behandlingsprotokoller, få oversikt over selskapets GDPR ansvarlig , lagre og utføre månedlige sjekklister.

For styret

Samle alt styrearbeid under denne modulen. Se møtereferater og styreinstrukser i et eget bibliotek pr styremøte, håndter innkalling, oppfølging, protokoll, signering og mer. Modulen er også tett integrert med Teams.

Tilgangsstyring

Ivareta sikkerheten og gi ulik adgang til OfficeControl basert på rolle og funksjon i selskapet

Kvalitets- og prosessmodul

Med denne modulen får du samla alle rutiner, maler, prosessbeskrivelser og rutiner i et enkelt oppsett. Det beste av alt? Det er raskt å navigere seg gjennom innholdet, og du legger til/oppdaterer innhold like enkelt.

Kundereisen

Oppstart

Informere ansatte, engasjere de rette folka, forprosjektmøte hvor de store linjene settes: tidsplan og roller/ressurser.

Kartlegging

Layout, innhold på forsiden og alle modulene. Gjennomgang av nåværende arbeidsområder og metodikk, innhenting av informasjon, kunnskap og behov

Tilpasning

Bygge løsningen underveis og etter møtene med dere. Hele tiden avklaringer og hyppig kontakt

Testing

Testperiode for både dere og oss. Viktig å gjøre siten klar for lansering med informasjon og innhold. Hyppige møter/avklaringer.

Klargjøring

Ferdiggjøre scopet. Sørge for god intern informasjon.

Lansering

OfficeControl lanseres! Over i supportperiode og etterhvert kanskje nye moduler og utvikling.