En IT-leverandør med fornøyde kunder

Hvorfor er det slik at mange virksomheter ikke er fornøyde med IT-leverandøren de har i dag? I denne artikkelen forsøker vi svare litt på det, og peke på noen momenter som gjør at Digiflow opplever det motsatte.

Fornøyde IT-kunder

 

“Før vi inngikk en avtale med Digiflow var det mye mer “kaving” med IT og print.”

Fredrik Dyve, PrivatMegleren Dyve og Partnere.

 

Hva med å bli en fornøyd kunde av Digiflow du også? Nedenfor finner du noen gode argumenter. Og hvis du allerede er en fornøyd kunde, kan du jo lese videre for å få bekreftet valget ditt.

 

Opplevelsen av å være en prioritert kunde

– I tillegg til å ha vært en av landets ledende Xerox-forhandlere i flere år, er Digiflow en sentral aktør innen IT-tjenester. Dette er løsninger som henger tett sammen, og kundene opplever det som veldig positivt å ha en leverandør som tenker helhetlig rundt dette, forteller seniorrådgiver Alexander Jaksland, som er ansvarlig for Digiflows satsning på tjenester innen IT-drift og infrastruktur.

Videre forteller han at flere og flere virksomheter velger Digiflow som IT-leverandør framfor de store aktørene, fordi de har et sterkt ønske om å være en kunde som blir prioritert av IT-leverandøren.

– Det er jo en kjensgjerning at mange kunder kan bli for små hos store leverandører. Det gjelder også innen IT-tjenester. Men for en utfordrer som er på vei oppover i full fart, slik vi er, er det viktig å bevise på kvalitet, service og pris. Det er jeg sikker på at kundene våre merker, på en positiv måte, sier Jaksland.

 

La oss ta totalansvaret, til fast månedspris

Digiflow er opptatt av å være en samarbeidspartner framfor å bare være en leverandør. Og det er viktig at IT-løsningene tilpasser seg virksomhetens behov og ikke omvendt. Digiflows konsept for IT-drift og infrastruktur baserer seg på en IT-analyse, hvor virksomheten får kartlagt behovene for IT-løsninger og tjenester.

På bakgrunn av analysen anbefaler vi så en IT-løsning som er tilpasset virksomheten, hvor Digiflow tar totalansvaret til en fast pris pr måned. En slik avtale inkluderer nødvendig maskinvare og programvare, og virksomheten trenger ikke investere noe, eller ta høyde for ekstra fakturaer utover månedsprisen

– Dette gir kundene våre forutsigbarhet, samtidig som de tar alle valgene sammen med oss. Og resultatet er mer igjen for pengene, sier Jaksland.

 

Felles interesser

– Ettersom alt er inkludert i den faste månedsprisen, har vi en unik interesse for at ting skal fungere optimalt til enhver tid. Vi må være proaktive. Vi pleier si at vi ikke ønsker å være hos kunden eller høre noe ifra de. Da fungerer alt optimalt, og det er jo bra både for kundene og for oss, avslutter seniorrådgiver Alexander Jaksland.

 

Alexander Jaksland

Salgssjef, IT


Kontakt meg

Kontakt meg

Ja takk, jeg vil gjerne bli kontaktet for en en uforpliktende prat!

Hva våre kunder sier om oss

“Overgangen til ny IT-løsning med Digiflow var fantastisk”

 

 

Bjørnar Allgot, Diabetesforbundet

 

“Vi så raskt stor effekt da vi synliggjorde salgsresultatene i Office Control”

 

 

Per-Egil Aas, People4you

 

“Fastprisavtalen med Digiflow gjør IT-kostnadene forutsigbare”

 

Marianne Wahlstrøm, Stiftelsen Radarveien

“Digiflow står på 100% når vi virkelig trenger det”

 

Fredrik Dyve, PrivatMegleren Dyve & Partnere

 

PersonvernDesign: Tenk KommunikasjonUtvikling: Coretrek AS