Mindre papir, lavere kostnader,
mer effektivitet og høyere produktivitet

Xerox DocuShare

Velg en løsning designet for små og mellomstore bedrifter med store dokumentmengder.

 

DocuShare er en brukervennlig og prisbelønt programvare som lar dere håndtere både papirbasert og digital informasjon i ett sentralt lager. Dere vil oppleve en dramatisk økning i effektivitet og investeringen vil fort gi avkastning.

 

10 gode grunner til at små og mellomstore virksomheter bør bruke DocuShare:

 

  • Skann papirdokumenter til ett sentralt  lager.
  • Bruk DocuShare forsideark slik at innholdet umiddelbart kan organiseres, arkiveres og tas i bruk på en smartere måte.
  • Lagre dokumenter digitalt for å unngå at de blir borte hvis noe skulle skje med det fysiske arkivet.
  • Del når som helst siste versjon av et dokument med alle medlemmer i et team, øk effektiviteten og oppnå større samhandling
  • Søkog hent frem dokumenter raskt og enkelt. DocuShare indekserer automatisk dokumentene slik at alle finner det de trenger i løpet av få sekunder.
  • Velg en standardisert løsning med rask installeringsprosess: dere er oppe og går på under en time.
  • Få fornøyde brukere med en løsning som er anerkjent for sin brukervennlighet.
  • Reduser opplæring og brukerstøtte til et minimum med en løsning som er enkel å implementere og administrere.
  • Integrerer løsningen med en rekke multifunksjonsskrivere og skannere.
  • Enkelt å oppgradere for å legge til flere brukere, eller hvis dere ønsker å ta arbeidsflyten og automatisering av prosessen enda et skritt lenger.

 

 

Mikael carlsson

Salgssjef, digitalisering


Kontakt meg

Kontakt meg

Ja takk, jeg vil gjerne bli kontaktet for en uforpliktende prat!

Lagre

Del:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
PersonvernDesign: Tenk KommunikasjonUtvikling: Coretrek AS